Cari Blog Ini

Selasa, 5 Julai 2011

bufday nisa,,

20.6 bufday nisa,,aq cdg nk wt suprise kt dye,,so, aq bg tau la kt kwan aq,,bnyk kteowg nk plan,,
  • mule2 kiteowg nk baling tepung ..
  • pastu,sblum bling tepung kteowg nk buat kn dye nagis,,hahaha(ktawe jahat),,
  • kteowg nk wt cete psl iwan ala pakwenye ad skandal,,tp x jd lark,,x smpi aty kot,,
  •  n then kteowg nk amik kputusan nk pulau kn dye,,,hehe
  • pastu g mcd smbut kt sne,,beli kek ,,ingt nk bg adiah tp x yh ar x ckup bajet,,heheh
lpas kteowg pnt memerah otak tetibe kwan aq yg bijak sorg nie ,,terckap kt nisa dgn slambernye dpn kteowg,,
 kwan aq :"ary ahad nie ktewg g mcd nk smburt bufday ko"
 nisa: "ha?! pe..nk smbut bufday..
 ecah,ana,n aq: terkejut(x trkate)

dlm aty,,argh pch tembelang siot,abz la rncgn kite..

 nisa: "yeke??!!,yeay,,syg korg.."

pastu kteowg bertungkus lumus mncri jln,,tp x berjye..

pd hary yg drncg,di mcd,tetibe iwan n ecah mct

wei,,sori aq x jd pergi....

ha!!,giler ,ngarok btol aq,,tp x pe la,,asal aq,iera,n ijal ad,,

akhirnye,,berjaye jugak kteowg smbut bufday nisa,,wlwpun x mnjadi...urm..hehe,



HAPPY BIRTHDAY NISA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

I made this widget at MyFlashFetish.com.